Snö, snö, snö o åter igen SNÖÖÖÖ!!!!!!!

2010-02-21 / 16:57:14
Jag hatar den, Jag hatar den, Jag hatar den, Jag hatar den, Jag hatar den, Jag hatar den, Jag hatar den, vill bara att den ska försvinna nu, det är för mycket, Pontus är ute o skottar hela dagarna nu o det finns lixom ingenstans att göra av den nu, det är lixom för mycket!!!

Tentan avklarad, sista på länge, känns skönt, hoppas bara jag klarade den:/
Helgen har (om man inte räknar med snön) varit ganska bra faktiskt. Fredagen bestod av en tur till Jönköping för att hämta lilla Zebben, inte världens roligaste väder att köra i dock men det gick bra. När vi kom hem hade mamma gjort mumsiga mackor med kyckling, me like;)

Lördagen bestod av hästar, snö, promenad o besök av Fredrik och Susanne. Pontus var tvungen att åka o jobba en sväng på kvällen men det tog inte så lång tid så när han o Fredrik kom hem så hade jag o Susanne lagat pizza, såååå god blev den... hehe mätt som bara den som vanligt...:/ Blev lite film på kvällen o mys i soffan;)

Söndagen (idag) har bestått av en ridtur med Indi pindi i maaaassa snö, jobbigt för lilla killen. Hade tänkt åka till ridhus men det sket sej, kommer ju ingenstans med släpet för denna dumma snö! Blev en promenad med hundarna tillsammans efter lunchen.
Pontus har skottat nästan hela dagen idag med och håller på än:( Hoppas han blir klar snart så vi kan mysa lite, måste ändå säga att denna ATV och plogbladet var en bra och väl använd investering!!

Jag har nu städat hela huset, damsugit, skurat golvet, städat toaletterna, vattnat blommorna och bytt sängkläder, känns bra när det luktar rengöringsmedel;) hehe

Ska nog gå ner till stallet nu o se om pållarna vill komma in.
Kommentarer!
Postat av: Marita

Det var jobbigt för fler än Indi :(

Kommenterat - 2010-02-22 / 08:19:27
Postat av: Hanna

Ja denna snön är verkligen inte välkommen längre =/

knappt man vill rida alls, hästarna får ju kämpa som attans för att ta sig fram.

Men man lär ju verkligen va tacksam när våren äntligen kommer =)

Kommenterat - 2010-02-22 / 13:22:06  | URL - http://nizzmo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hehe ja lilla mammsen fick jobba sig lite svettig med;) hehe

Ja du Hanna jag kommer verkligen vara tacksam när våren kommer!!!!:)

Kommenterat - 2010-02-22 / 19:31:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: