Underbara vänner!

2010-02-18 / 11:02:46

Det är tur man har det så man orkar ta sig igenom denna äckliga vinterperiod...:/

I förrgår kom Lisa på besök och sov kvar;) Vi tog en underbart mysig tur i skogen på mina söta pållar på fm, dom skötte sig för en gångs skull, bara hollan som var lite pigg men det kan man ju få vara?!;)
Lisa åkte hem sedan efter lunch och jag satte mig med detta tråkiga pluggande, messade lite med Susanne som tog med sig sin fredrik och kom hit:)

Det blev plugg för hela slanten och pannkakor för alla inblandade;) Och det var ganska många pannkakor kan ja säga, haha MUMS!!

När våra hjärnor sa stopp till plugget vid nio tiden blev det lite OS tittande, haha Jessi tittar aldrig på OS om det inte är hästar med;) Men nu var det skidor o grejer, lite skoj faktiskt.

Vid ca: tio var det läggdags, trött som man är;)

En riktigt bra dag iaf och utan sånna underbara vänner hade man gått under här i skit vädret!


Vänskap är himlens klaraste stjärna

rörd av änglarnas tryggande hand

älskad av solens alla strålar

Lycka är att ha en sådan stjärna

stjärnan som sprider änglarnas ljus

En stjärna som aldrig bleknar

En stjärna som aldrig slocknar

Kommentarer!
Postat av: Susanne

Du är BÄST! Tack för att du finns i mitt liv, du räddar mig från ångest-jag-vill-flytta-hem varje dag! Hoppas du vet det :)

Kommenterat - 2010-02-18 / 15:54:03
Postat av: Jessica

HIHI Ja du men den där ångesten tycker jag ju inte om;)

Kommenterat - 2010-02-18 / 19:16:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: