Idag...

2010-01-21 / 21:13:49
... har det varit full fart som vanligt.

Började med ett pass i paddocken med min älskade Hollyday, hon skötte sig fint som alltid, lite tråkigt bara att det inte går att göra så mycket i snön:/ Blir mest lite motion...
Mockade sedan hela stallet och longerade Indi lite stressigt innan jag sprang in o kastade i mig lunch samt duschade. Kommer knappt ihåg vad jag åt:/ Tror det var ganska gott iaf för jag åt upp allt, haha.
For sedan in till stan till sjukgymnasten för lite vård av kroppen, vilket kunde behövas kan ja säga, var gaaaanska snett i bäckenet, vilket jag visste om iof, känns mycket när jag rider nu, stackars mina pållar som måste springa runt med en sne ryttare på ryggen:/ Hoppas det är bättre imorgon, blev nog rak efter ca: 1 timme iaf;) Blir ett återbesök om två veckor så måste tänka på vad jag gör tills dess;)

En trott och omtumlad Jessica for sedan upp till Däckia där det skulle städas, gick ganska segt i början kan jag tala om..:/ Åkte sedan till affären för att handla lite innan det bar av hemmåt, blev en händelserik dag som vanligt, önskar bara lite mindre stress:/ Imorgon blir det förhoppningsvis så;)

Håller på att plugga Logistik nu, känns så hopplöst att läsa i boken bara, det går in genom ena ögat och ut genom andra:/ Blir mer plugg imorgon... o dagen efter det, o dagen efter det, sen blir det tenta:/

Nu ska pållarna ha mat o jag får nog dra mig till sängen sen, orkar ju inte hålla ögonen öppna:(
Kommentarer!
Postat av: Malin

Haha ja det var hennes pappa;) Väntar på bättre bilder av henne. Men hon ska tydligen vara en kopia av honom. Bläs har hon oxå hehe;) Ja han e bra busig den där John!;)

Kommenterat - 2010-01-22 / 11:29:34  | URL - http://maromer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: