Status

2010-01-26 / 13:00:34
Tänkte jag ska dela med mig av information av min kropp lite, hahaha:)
Är fruktansvärt taggad på att komma tillbaka i rätt spår nu!

Vikt: 73 kg
Vikt som ska bort: 8 kg

Genom motionsträning på cykeln minst 30 min 4 dagar i veckan
Minst 30 sit-ups varje dag.

Jag vet att detta kanske inte är så mycket men det är det jag hinner med eftersom hästarna tar så mycket tid, jag har inte räknat med träningen med dom eftersom det är vardag för mig.

Självklart måste jag öka på minutrarna på cykeln och antalet sit-ups allt eftersom men man måste ju börja någonstans!

Kommentarer!
Postat av: Mia

Bra där tjejen! Kör på du fixar det galant!!

Kommenterat - 2010-01-26 / 19:44:00
Postat av: Micke

Bra detta klarar du , det vet jag.

Men du!! , gäller och äta rätt med :)



Så inget fika hos mamma :)

Kommenterat - 2010-01-26 / 21:43:34  | URL - http://palms.webblogg.se/
Postat av: Marita

mamma ska sluta med fika nu också, bara en dag i veckan får vi unna oss något så på fredag tänkte jag biff med klyftpotatis och bea :)

Kommenterat - 2010-01-27 / 08:10:16
Postat av: Jessica

Ja jag vet och jag ska försöka göra maten lite nyttigare... så gott jag kan utan att Pontus och min mage blir alltför ledsna på mig;) Japp mamma en dag i veckan får man unna sig något o fredagar är våran dag! Åh vad jag längtar till fredagen nu;) det lät supergott:)

Kommenterat - 2010-01-27 / 09:09:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: