Fortsättning på föregående inlägg..

2010-07-22 / 21:49:39

Okej då fortsätter vi där vi slutade igår för nu har datorn ström;)

Måndagen blev en tur till Bolex först på fm där Mia red lite o jag o Pontus gick med Ebba o Engla som fick åka lite häst o vagn efter Erika!
Efter lunchen åkte vi in till stan o gick o strosade lite där i det varma vädret... Handlade typ ingenting men det är ju en mysig stad att gå i;)



På kvällen blev det god middag som vanligt och mys ute:)
Barnen hade lite mys i soffan:) Underbara ungar!



Tisdagen bjöds på ganska fint väder så det fick bli stranden! Åt en god lunch med lax vilket uppskattades MYCKET!! Me like;)
Sedan blev det sol o bad, sååå himla härligt!





På kvällen blev det utgång i Visby.... Blev inte riktigt som vi tänkt oss men en kväll ute är alltid en kväll ute;)



Onsdagen som var våran sista dag på ön spenderades förmiddagen med sol o bad...:)



Efter badet lämnade jag o Pontus huset för denna gången... Åkte förbi en outlet lite o tittade, sedan in till hamnen för lite glass i solen o sedan kom pappa o Åsa så gick vi o tittade på alla fina båtar som låg i hamnen innan det var dags att åka på båten.... Kändes tungt att lämna...



Bilresan hem gick bra... Kändes tungt... Men nu har det gått en dag hemma och man kommer snabbt in i gamla vanor, alla hästar är motionerade och jag ska snart krypa ner i sängen...

Kan ju bara säga att detta inlägget tog mig över 1 timme att lägga upp... då kanske ni förstår varför jag inte bloggar så mycket nu, iaf inte med bilder;) Det är inte alltid man har tid o lust att sitta så länge!

Kommentarer!
Postat av: mormor

jag blev mycket glad att får läsa din fina blogg och särskild att se alla bilder och efter allt jag fick läsa vad ni gjorde hadde ni underbara dagar kram

Kommenterat - 2010-07-22 / 22:30:30
Postat av: Mia

Det va underbart att ha er här! Jag tycker vi bestämmer att ni kommer en vecka nästa år! Hade varit så kul att ha lite mer tid...Puss

Kommenterat - 2010-07-25 / 18:20:26
Postat av: Jessica

Ja det måste vi verkligen försöka bestämma!:) Pontus tjatar hela tiden om att han vill tillbaka;) haha

Kommenterat - 2010-07-27 / 11:46:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: