Har du tänkt på...

2010-07-04 / 17:07:08

...hur det du säger till andra uppfattas av andra? Hur ditt beteende kan påverka andra?
Endel människor säger saker som de kanske inte tror att den andra personen ska ta illa upp av fast denna gör det... och det kan vara svårt iof... att veta.... det måste du som person lära dig att bestämma hur du ska hantera det...
Men det som stör mig mest är hur själviska vissa människor är... tänk lite på hur du beter dig runt andra och hur det kan påverka dem.... I vissa situationer kan man faktiskt försöka behärska sig lite istället för att bara köra på i vanliga spår...

Vet inte vad jag vill ha sagt med detta men efter mycket psykologi i skolan nu den sista tiden så sitter det lite i hjärnan;) Så mina kära vänner, tänk lite efter före:)

Helgen har gått fort som vanligt... kursen gick bra med båda pållarna o vädret har varit vääääldigt varmt;) Men det gillar vi, sålänge man inte behöver göra något;)

Filmen på tv just nu är bra tråkigt, varför sitter jag här? Suck vad trött jag blir....

Kommentarer!
Postat av: Mia

Ja gumman, kan inte göra annat än att hålla med. Vi måste försöka lyssna lite innan man kör på, försöka växa som människa genom hänsyn. Inte alltid lätt...

Alla tänker vi olika och har olika bakgrund och erfarenhet.

Kommenterat - 2010-07-04 / 18:18:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: