Omotiverad...

2010-05-07 / 08:20:12
Känner mej omotiverad till att skriva här idag, vilket faktiskt är konstigt då jag har endel att skriva och jag faktiskt har bilder att lägga in...:/ Då brukar jag tycka att det är kul.. men inte idag... så det kanske blir lite senare...

Sista dagen på praktiken idag... lite blandade känslor över det då jag trivs väldigt bra här....:/ Ska göra färdigt mitt arbete nu...:/ SUCK!
Kommentarer!
Postat av: Elin

Ibland får man bloggtorka :P Även om man faktiskt har en del att skriva som du säger... Bara att vänta tills det kommer tillbaka :-)

Ser fram emot att få se bilder när de kommer.



Ja, Freja är en riktig liten busa. Snabb som attans och kvick som tusan.

Kommenterat - 2010-05-07 / 09:44:14  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: