Tävling

2010-11-13 / 23:51:48

Idag var det tävling för första gången på evigheter känns det som, men den första på Indi på 1 år!!

Hade inga förväntningar alls men hoppades på att vi skulle ta oss runt banan utan en massa bråk iaf...
Spänd och nervös kille i första klassen, ganska trött med, men skötte sig riktigt bra, fick 66% vilket räckte till en 
1:a plats!:) haha wow!
Andra klassen var jag mer nöjd med men inte domaren så där hamnade vi på 64% vilket gav oss en 4:e plats!
Så jag måste ju säga att jag är väldigt nöjd med dagen! Indi skötte sig så himla bra och nu vill jag bara tävla mer! Tyvärr är säsongen slut för i år så får snällt vänta ett tag...:( Men sen ska vi nog ta oss ut igen om han sköter sig:) Det är ju skoj när det går bra...hihi

När jag kom hem hann jag gå en sväng med hunden innan vi fick besök av Susanne o Fredrik med två kompisar... Pontus och Hammarlund kom hem efter en stund med... Då besökarna varit i halmstad hade de åkt förbi laxomaten och köpt med sig lax!!!! Gjorde egen romsås och kokade potatis till varmrökt lax, Åh så gott!
Efter maten blev det lite tjötande vid bordet o lite kortspel innan de begav sig hemåt till sitt eget krypin... så nu sitter jag o Pontus i soffan o latar oss lite!:) Nookisen ligger på rygg på stenplattan o sover med alla fyra tassarna i vädret... som vanligt;) hihi

Veckan har annars flutit på bra... mycket i skolan nu men det ska nog gå bra... Har gymmat 3 dagar denna veckan o 3 dagar förra veckan så det känns bra... dock inte världens bästa mat kanske men men...:/

Nästa vecka blir fullt upp med redovisning o grejer i skolan... Sedan börjar vi en ny kurs igen.... det går fort nu... snart e de jul... längar tills jag får sätta på julmusik o pynta huset i rött...:)
Men just nu längtar jag nog mest till GLOBEN!!! mohahahaha!:)

hmmm tror inte det hänt så mycket mer sedan jag uppdaterade sist... det har kommit lite snö som ni kanske vet... men mycket regn tyvärr....:/ Börjar bli lite trött på regnet nu... det verkar lixom inte finnas något slut på det...:( Vill iof inte ha snö heller... skulle kunna tänka mej strax över 5 grader o sol eller moln hela vintern förutom vid jul o nyår, då kan de få komma snö:) Tänk om man kunde välja.... hmmm...

Har lugnat mer mej med Twilight hysterin förresten..;) Har inte hunnit läsa nu då ja har en psykologibok att läsa ut... Men ska läsa 3:an när det lugnat ner sig lite i skolan... om det gör det...:/ annars får jag läsa den under jul:)

Ne nu börjar klockan bli mycket så nu ska ja nog gå o nana.... Bjuder på den underbaraste av alla bilder på Indi...!



Kommentarer!
Postat av: Anonym

Ni var så himla duktiga och det var så roligt att se Indi utan bråk :)

Kommenterat - 2010-11-14 / 10:34:29
Postat av: Micke

Vill osso ha en Laxomat :)

Kommenterat - 2010-11-14 / 20:26:55
Postat av: Marita

Tänk vad olika saker man reagerar på i en text... Jag läste hästtävling och Micke mat :)

Kommenterat - 2010-11-15 / 08:22:05
Postat av: Micke

Ja och hade det stått jessi vann en bil- tävling,så hadde jag läst det och du kommenterat mat :)

Kommenterat - 2010-11-16 / 12:24:20
Postat av: Jessica

Hahaha ni e roliga ni;)

Kommenterat - 2010-11-17 / 09:06:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: