Lasagne...

2010-10-06 / 08:46:37
Igår gjorde jag lasagne för första gången i mitt liv! Måste säga att jag e väldigt nöjd med tanke på detta förutom att kastrullen som ja gjorde ost såsen i inte ser så fin ut.-..:/ haha... Pontus tyckte inte det smakade så mycket som vanligt men ja tyckte det var gott, lasagneplattorna var vit fiber o de tyckte jag var goda:)





Började få lite hosta igår o idag har ja int i halsen o känner mig grumlig i huvudet...:/ Känns liiiite som om ja håller på o bli sjuk men de har ja varken tid eller lust till så bort bort bort!

På fredag är det träning för Caroline vilket var mycket länge sedan så då måste jag vara alert!:)

Annars blir nog veckan lugn, besök från Pontus sida i helgen....

Kommentarer!
Postat av: malin

Ser supergott ut!!!!

Kommenterat - 2010-10-06 / 09:57:07  | URL - http://suomenhevonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var morfars älsjingsrätt utom korv förstoss kram

Kommenterat - 2010-10-06 / 17:49:36
Postat av: Marita

Den ser ju perfekt ut. Tog mig 10 år att lyckas så där bra med lasagne. Du är bäst gumman :)

Kommenterat - 2010-10-06 / 17:51:17
Postat av: Jessica

Att korv var favoriten det visste jag men inte att lasagn var det! Tack Mia jag är ganska nöjd själv, haha

Kommenterat - 2010-10-06 / 21:19:02
Postat av: Mia

Du kan du tjejen! Ja det är en mkt poppis rätt här med, de och köttbullar! Saknar dig! :)

Kommenterat - 2010-10-07 / 13:17:48
Postat av: Jessica

Haha köttbullar äter vi aldrig, jag avskyr köttbullar;) Men det e nog för att om vi äter det så är de färdiga...:/ Inte så goda då nej... Saknar dej med som bara den!! Kommer ni hit till jul i år?!:)

Kommenterat - 2010-10-07 / 20:26:27
Postat av: Mia

Du får göra egna köttbullar..:) det fixar du!

Nej vi stannar hemma vid jul, men vi kanske kan komma till nyår?!

Kommenterat - 2010-10-09 / 07:32:31
Postat av: Jessica

Okej tråkigt....:( Ja det skulle ni ju kunna göra.... Haha ja men det verkar så jobbigt o tidskrävande att rulla dom så det kommer nog aldrig bli av;) Haha

Kommenterat - 2010-10-09 / 18:50:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: