Ny kurs

2010-10-25 / 12:47:10
Idag börjar vi en ny kurs igen, affärssystem och IT-stöd. känns som om det kommer bli mycket men ingen tenta iaf o det är jag glad för!:)

Helgen som varit blev ganska lugn, red Hollan i ösregnet i lördags morse vilket var mindre roligt tyckte vi båda..:/ Åkte sedan till Varberg för dop, Pontus brorsdotter Siri skulle döpas, blev dock ett kort besök då vi var tvugna att vara hemma till 6 då hästarna skulle in... Regnade typ hela dagen så hästarna var blöta:( Man är ju väldigt glad att det finns regntäcken!

Igår söndag var jag hemma hela dagen, hade sovmorgon till 11 vilket var skönt:) Fixade lite i stallet o longerade Aragorn samt red ut en mysig runda på en snäll Indi:) Pontus åkte till Älmhult för lite barn kalas på em så jag fick äta själv..:( Sedan blev det soffan tills Pontus kom hem, då blev det mer soffan:)
Idag måste jag komma igång o gymma igen, har varit ett alldeles för långt uppehåll!:/
Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt bara, rida två hästar, ut med hunden, äta mat o gymma... slutar 3 idag så känns väldigt tajt..:/ Som tur är regnar det inte idag iaf, det är blå himmel o sol!!!:) Woho det gillar jag!

Imorgon ska vi till Göteborg över dagen på en mässa med klassen, känns som om det kommer bli en lång dag, framförallt i bussen..:/ Men men spännande att komma iväg o göra nått iaf:)

Annars har ja inte så mycket att skriva om tror jag, är hundvakter till tjejerna i helgen så blir hemma, skönt det ändå:) Jag gillar mitt hus, (fast just nu behöver det städas:/) Blir nog kanske något sådant i helgen...

Ja ja det var nog allt för idag! Inga bilder tyvärr för det har jag inga...:/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: