sooool...

2011-02-09 / 10:14:31
Åh det är så underbart när solen skiner som den gör idag... I lööööv it;) Vill bara att det ska vara vår nu men ser ut som om det kommer bli kallare igen o mer snö...:( kräks på vintern nu.. vill inte ha den mer... Längtar till sommarens varma dagar... Är dock lite nervös inför vad sommaren kommer erbjuda... kommer jag hitta ett jobb? vad kommer det i så fall bli? Jag hoppas jag får jobb på min praktikplats men man kan ju aldrig vara säker... Jag hoppas bara att allt löser sig till det bästa! Försöker inte tänka på det men dagarna går fort....

Vägningen i måndags var inte lika rolig som den varit innan... Hade bara gått ner 0.3 kg vilket gjorde att mamma vann denna veckan... Självklart är jag glad för hennes skull men nu skulle jag vilja att det gick lite fortare... Får väl lägga i en högre växel! :)
Igår när jag var nere i gymmet körde jag helt slut på mig... åh så skönt det var! Men idag får jag sota för det... träningsvärk är bara förnamnet, haha men känns skönt att känna av att man gjort något iaf... får se hur lång promenaden blir idag... tänkte ju ta en lång en med Nookisen, kan bli spännande;) hehe

Känns lite tråkigt nu bara då jag skulle vilja kunna unna mig något iaf en dag o veckan men känner inte att jag kan det för då händer det ingenting på vågen ju...:/ är hungrig hela tiden o det är jobbigt när jag är hemma så mycket, under denna kursen vi läser nu går vi bara två dagar i veckan vilket gör att det blir mycket tid hemma..:/ Har iof ingenting i skåpen hemma... hehe

Funderar på vad vi ska hitta på i helgen... Har varit sugen på att åka till badhuset ett tag nu men det har ju lixom inte blivit av... Kanske blir det av i helgen?

Har börjat rida nu iaf... Ska försöka få igång Indi men Hollan kommer få vila tills snön är helt borta... Blir skritt hela denna veckan o sedan får vi börja försöka röra lite mer på oss..:) Var en helt underbar känsla att sitta i sadeln igen, var ju 1 månad sedan sist;) så idag blir det nog en mysig tur tillsammans med mamma och Aragorn i solen..:) Hoppas på snälla hästar...:)


Kommentarer!
Postat av: Mia

Ja visst ska det bli skönt med vår?!

Va ni är duktiga med mat o träning. Du kommer kunna unna dig, måste bara hitta balansen.

Stor kram till dig tjejen!

Kommenterat - 2011-02-09 / 10:28:13
Postat av: jessica

Ja det känns bra faktiskt! ;-) kram! Miss you

Kommenterat - 2011-02-09 / 15:14:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: