Första veckan avklarad...

2011-01-18 / 13:00:58
Och jag känner faktiskt inte så mycket socker/söt sug... Känns bra, speciellt när ja gick ner 2,5 kilo första veckan, hehe måste ha fått i mig en himla massa vätska dagen innan första vägningen eller nått;) Men men nu e ja på g...
Igår satte jag o Pontus oss ner för att skriva matschema och inköpslista! Satt med varsin kokbok var och letade recept:) Riktigt roligt faktiskt och hittade endel som vi ska testa, bla, kyckling ratatouille och lax/räk biffar... Var hyffsat enkla recept som ja tror ja ska klara av att göra;) Så har nu gjort matschema för två veckor framöver som ja kan lägga ut imorgon om någon är intresserad;)
Annars är allt bra, lilla Nookisen har betett sig lite konstigt, vill inte äta o bara piper o skäller hela tiden, inte nöjd med något men glad och busig och gör både nr 1 och 2 ute... Igår åt han efter att ha hoppat över två dagar...:/ Så det kändes skönt, men han vill inte ligga still utan ska bara hitta på grejer hela tiden... hmmm... Kanske blivit överaktiv?? Han ylar som en varg när han blir lämnad ensam så vi funderar på om han kan ha lite separationsångest efter att vi varit hemma så mycket i jul men nu inte är det...:/ Jag vet inte men hoppas han blir som vanligt igen... Vi har varit duktiga på långa promenader nu iaf... Imorgon och på torsdag är jag ledig så då ska vi ut o traska jag o Nookisen..:)
Oj nu måste ja avsluta för att jobba med grupparbete, annars blir de arga på mig:)
Men ska försöka dela med mig av mitt matschema imorgon!!:)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: