Semester

2012-08-09 / 23:14:28
Jahapp då var det väl dags att skriva något positivt, jag tänker på min fina prins varje dag men sorgen är lättare nu även om saknaden är precis lika stor.
 
 
Under semestern har vi hunnit med en tripp till sthlm och några dagar på Gotland.
 
I sthlm bodde vi hos pappa tillsammans med fam Gotwald som oxå var på besök. Vi hade trevliga middagar och var på grönan. Terassen och Ingarö var på besök och det är så underbart att träffa familjen. 
 
 
På Gotland hade vi Natalie med oss och vi var i stallet och red och gick på stan, åt glass samt hade mysiga grillkvällar. vädret kunde varit bättre men det var hyffsat varmt så ska inte klaga... :)
 
 
Fina Queen som kommer bli något riktigt stort tror jag! 
 
Väl hemma igen har vi målat och målat, Susanne har varit på besök och vi har gått på bio mm.... 
Idag tömkörde vi Malou för första gången sen hon kom till oss och det är en riktigt fin Donna ska jag säga er... :) Kul att se o kanske har jag lite tid nu att jobba henne lite grann...:)
 
Nu är det bara tre dagar kvar på semestern och sedan är det tillbaka till verkligheten som gäller... :/ Usch vill inte... Det enda som ska bli skönt är att komma tillbaka till lite rutiner, träning o mat tex.. :)
Har blivit vääääldigt många Ben & Jerry i sommar och det syns och känns.. :/ Men Pontus är på G och tränar nu och jag är på god väg... 
 
Ne nu måste jaggå o skölja ur hårfärgen innan den stelnar... haha... Ni får nöja er med detta för denna gången... :)
 
Kram på er och ta hand om er!
Kommentarer!
Postat av: Mia

Det va så roligt att ha er här! Och två gånger dessutom! Det har varit en härlig sommar.
Nu håller vi tummarna för att allt klaffar på lördag..:-)
Massor med kramar

Kommenterat - 2012-08-15 / 10:30:02
Postat av: Anonym

Jobba. På med träningen bara och peppa din Bodybilder

Kommenterat - 2012-08-16 / 14:30:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: