Tisdag

2012-08-14 / 18:19:45
Jahapp då var den andra jobbedagen över efter semestern och livet börjar återgå till det normala. 
Vi håller på att komma igång med träningen och hålla oss ifrån sötsakerna. Det är jobbigt nu i början och jag är hungrig hela tiden.. :( Men men jag får skylla mig själv då jag har ätit PÅ TOK förmycket under semestern. Nu ska 10 kilo bort för kläderna sitter åt som sjutton, kom knappt i mina arbetsbyxor igår.. :/ Då är det illa!! Haha
 
Imorgon ska jag vara med och hjälpa till på modevisningen på Ljungbydagarna, vi ska visa kläder från jobbet så ska bli kul! På torsdag blir det date med Malin för en runda i löparskorna. Är ju roligare att springa med sällskap... :) Fick ett brev på posten idag om Tjejmilen så nu är det bara att köra stenhårt tills dess! 1 September är det dags, då får ni som kan komma o heja på oss.. :) 
 
Nu på lördag blir det utgång i lilla Ljungby, Det är ju som sagt Ljungbydagarna denna veckan vilket är en hel vecka med festligheter i Ljungby, så på lördagen bosätter vi oss hos Malin och Micke för en hel kväll/dag/natt/morgon... :) Ska bli roligt att komma ut o träffa lite folk, det gör vi ju inte så ofta... :)
 
Funderar på att gå ut o tömköra Malou lite nu... hmm... Ska fundera några minuter till.. :)
 
Kram på er!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: