Östersund

2012-03-06 / 19:19:20

Från fredag till måndag har vi varit i östersund och hälsat på Susanne och Fredrik!!

Vi har haft det helt underbart och jag är så glad :):):)

Jag har dessutom varit som en galning med kameran och fått ihop endel bilder:) Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder nu då jag inte har någon sladd till kameran och ingen kortläsare..:(

Så jag väntar helt enkelt med hela inlägget om helgen så nu har ni något spännande att vänta och se fram emot!
ska till mamma på fredag så då ska jag nog komma åt bilderna:):)

Som tur var hade jag en liten bild på telefonen iaf:) hihi



lördagskvällen innan vi gjorde östersund osäkert! :) Jag och min underbara vän!! som jag saknar dig redan!
Hon kommer säkert döda mig för att jag lägger ut denna bilden :) hehe

kram på er!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: