Sorry....

2010-08-06 / 10:28:03
För att jag är en dålig människa på att blogga.... Jag vill så gärna ta tag i det o blogga varje dag men det blir ju aldrig av...:/

Mycket har hänt under sommaren och det har varit underbart att leva hela tiden...;)
Efter Gotland kom Elin och Peter hit på lite besök tillsammans med hundarna;) Elin tävlade under helgen i Halmstad med mycket goda resultat, jag själv tävlade samma helg med ruskigt goda resultat;) En andra plats i första klassen o en första plats i andra klassen;) Är så skoj att tävla när det går så bra!:) Dock är Hollan inte riktigt fräsch så hon vilar lite nu, hoppas det blir bra så man slipper ett besök hos veterinären:/ Känner att jag inte riktigt har råd och lust med det nu, när har man det egentligen?

Idag kommer massa folk hit och tränar för mig, har lite kurs i helgen vilket ska bli mycket roligt! Håller på o städar o fixar lite nu här inne, Måste klippa gräset med, suck, trodde det skulle brännas bort så man slapp göra det någe mer i sommar men nej nu så har det tagit fart igen...:/

Idag är Pontus sista dag på jobbet innan han går på 3 veckors semester! Ska bli så skönt att ha honom hemma:) Har mycket att fixa med i stallet så blir nog inte så mycket latande men det gör inget;) Tänkte försöka hinna färdigt med så mycket som möjligt den första veckan så man kanske kan hinna med lite vila sen;) Oh snart kommer Susanne o Fredrik hit igen med, som man längtar!! Har varit fruktansvärt tomt utan dem;)

Ljungbydagarna börjar närma sig, då blir det fest hela veckan! mohahahaha skoj skoj!

För dem som läser min blogg men inte min mammas vill jag visa er hennes senaste inlägg som jag tyckte var mycket bra, aggiochjag.blogspot.com mycket bra skrivet och jag håller med totalt!

Blir inga bilder idag för det har jag inte tid att lägga upp, tror ja måste ta tag i städningen nu med men nu har jag uppdaterat lite iaf:)

Får väl se när det blir nästa gång, hehe
Kommentarer!
Postat av: Besviken!

Inga bilder!!!

Kommenterat - 2010-08-06 / 12:10:13
Postat av: Susanne

Härligt med lite nytt att läsa från dig =) Ska bli kul att komma ner och träffa er igen! Vi saknar er! Dock så har vi bokat en vecka till cypern nu, från växjö den 23e. Men vi ses ju igen när skolan drar igång iaf :) Nu har vi flyttat in hos min mamma som är bortrest så nu provar vi på att bo och sköta om ett hus helt själva ;) Vi ses snart underbara vän!

Kommenterat - 2010-08-06 / 12:18:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: