Dags att blogga???!

2013-01-07 / 19:35:23
Ja det är väl dags att jag oxå bloggar lite kanske?!:)
jul och nyår var toppen namnen har inga bilder därifrån och ni vet ju att vi hade det bra så vi hoppar över att skiva om det.... :)
 
Under jul och nyår har jag gått upp endel i vikt som enkelt kan förklaras med att vi ätit som grisar!! Men nu är det nog med det för nu passar inte kläderna längre och bröllopet närmar sig ju lite för varje dag. Så idag började jag med periodisk fasta igen och det känns ok, Pontus och jag har diskuterat hur vi ska göra för att lyckas en gång för alla utan att trilla tillbaka till soffan och godiset, hur vi ska peppa varandra och se till att vi verkligen tränar nu. Känns bra när vi tänker lika dant båda två :) 
Så idag blev det gymmet och imorgon tror jag att det blir en löparrunda vila onsdag, gymmet torsdag och sedan löpning lördag eller söndag. Känner att jag måste vara realistisk med tiden för vad vi hinner med att träna annars blir man bara besviken på sig själv....
 
 
Helgen som gått hade vi en toppenhelg med kompisar. Det blev middag och bio i halmstad (berättelsen om Pi) och sedan åkte vi hem till oss och spelade spel halva natten :) igår blev det en lugn förmiddag och sedan åkte vi med dem in till Ljungby och blev kvar där hela kvällen :) 
 
Har som sagt inga bilder men ska jobba lite på det tills nästa inlägg, tror det kan bli lite fler inlägg framöver :)
 
Kram på er! 
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: