4 dagar kvar...

2010-12-19 / 20:50:30
... till julafton, eller det beror på hur man räknar iof, man kan kanske säga att det är 5 dagar oxå, men denna dagen är ju snart slut så vi säger 4:)
Helgen har gått i en rasande fart som vanligt... Har hunnit med endel... en tur till Ge-kås i fredags med mamma för lite julklappsshoppande... gick över förväntan faktiskt, inte mycket folk alls och hittade allt jag skulle ha...:) så är faktiskt färdig med klapparna i tid för en gångs skull! GREAT!
Idag har vi städat huset och gjort lite fint, Nookisen är nyborstad och väggarna i duschen är skurade, många poäng för det!:) Älskar när det luktar rengöringsmedel...:) Även om man har slarvat med städningen så luktar det rent (o jag menar inte att jag har slarvat men OM man skulle gjort det;)) Haha
Sitter just nu med ett skolarbete som faktiskt är ganska roligt, ska göra en skiss till en ny hemsida som jag valt själv... är ganska nöjd med resultatet:) Får hoppas att läraren är lika nöjd på tisdag!
Denna veckan känns stressig redan innan den börjat så skönt att vara färdig med något iaf... Går i skolan 9-15 varje dag och ska efter detta hinna motionera hästarna och handla inför julen... Det kanske inte låter så mycket för er men ni som har hästar förstår vad jag menar, det tar sån jäkla tid att hinna motionera 2 hästar när det är mörkt och kallt dessutom...:/ o det är ju detta plus det vanliga, laga middag, äta middag, gå ut med hunden om inte Pontus är hemma i tid, mocka osv... Men på torsdag är jag ledig!! börjar den 4 Januari igen.. ska bli skönt med lite jullov:) Får ju njuta så länge det varar (förhoppningsvis inte så länge till och det ser ljust ut:)), när man jobbar sedan så är det inte lika säkert att det blir så mycket ledigt...
Nehepp nu får det vara bra för idag... måste ner i natta lite pållar:)
Kommentarer!
Postat av: Malin

Nä det är inte llas 4 dagar kvar till jul. Nu tycker jag att du får bloggga lite. Och skyll inte på att du inte har tid för du har minsann varit ledig i jul;) Så nu akn du inte klaga på din mamma iaf, att hon inte bloggar;) ksäms på dig!;)



Kram

Kommenterat - 2011-01-05 / 09:30:51  | URL - http://suomenhevonen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: