Semester på Gotland

2010-07-21 / 21:12:27
Jahapp då sitter man i bilen påväg hem...:( Känns så tråkigt, vi har haft det så bra o det är så skönt att ha semester.

På fredagen när vi kom var 30 års festen på halvfull fart och vi smälte in ganska snabbt, blev dans o bad i poolen till ca: 4 på morgonen;) Hehe helt ok...:)





Blev lite svårt med bilder när det var så mörkt men på denna sista bilden har Christer tagit täten på tåget runt poolen;)

Dagen efter blev ingen höjdare, eller vädret var ingen höjdare men vi hade mys inomhus utan ström ett par timmar o åska utanför.... Mycket regn kom det.... Ebba klädde sig nästan för regn väder;) haha



Så lördagen blev alltså lugn och skön.... På förmiddagen åkte jag o Mia o Ebba in o tittade en liten snabbis på hoppning, han precis se Fredrik hoppa när vi kom...



På em åkte jag o Pontus till Hanna o Micke med tvillingar för en liten fika... Trevligt trevligt o mycket mysigt hus, knäppte dock inga kort där..:/
Resten av kvällen bestod av mys vid poolen o god mat ute...:)



Pontus gjorde rent poolen lite oxå, lite arbete är okej så länge man har en öl i handen;)



Nu måste jag nog avsluta detta inlägget tyvärr, mitt i...:( Men datorn vill ha ström som jag inte kan ge den just nu när ja sitter i bilen så får bli en fortsättning imorgon gott folk, spännande va?!;) hehe

Fortsättning följer....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: