Sommar, sommar denna härliga sommar!:)

2010-07-16 / 19:01:40
Har haft så underbart skönt sedan ja sluta skolan, sommaren är underbar, vädret har varit helt fantastiskt! Kanske därför det inte blivit så mycket bloggande, har inte riktigt lust att sitta inne vid datorn;)

Dagarna går ganska fort när man har mycket att göra vilket jag alltid har;) Rider 3-4 hästar om dagen nu o får försöka göra det på morgon eller kväll då det är fruktansvärt mycket bromms o grejer, det är väl den största nackdelen med sommaren..:/

Tog in hö för några dagar sedan, det var ingen höjdare direkt att sitta i traktorn en hel dag...:/ Men när det står 24 balar i kanten på åkern känner man sig ganska nöjd;)

Pappa o Åsa har varit på besök i några dagar o det har varit super trevligt... Vi har ätit gott, legat på stranden o solat, badat o shoppat mm... Vädre har varit kanon o ja... det har varit super helt enkelt...

Nu sitter jag o Pontus i bilen påväg till Oskarshamn  för ett besök på Gotland... Ska bli så skönt att ha lite semester:) Hoppas vädret håller i sig o att vi alla är friska o pigga;)
Jag kan inte påstå att jag är jättepigg nu då det har blivit sena kvällar o tidiga mornar med svettiga dagar ganska mycket nu, måste ju hinna med lite på morgon innan det blir för varmt... Men nu blir det som sagt lite semester så nu ska ja nog kunna vila upp mig:)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men lägger in lite bilder tänkte jag det brukar vara populärt;)


Blev lite kubb på kvällarna med pappa o Åsa... Nookisen ska vara med på ett hörn som vanligt;)


Endel dricka blev det på kvällarna med, alltid lika gott:)



Tylösand var stekande hett så vattnet besöktes flitigt, till o med av Pontus;)


Jag o Pontus steker lite;)

Nu börjar batteriet på datorn sina så nu är det nog dags att avsluta inlägget;) Kanske kommer ett till på tillbakavägen från ön, vem vet;) Annars blir det mer när ja börjar skolan igen;)
Kommentarer!
Postat av: gammelmormor

ha en trevlig semester och hälsa alla kram

Kommenterat - 2010-07-16 / 20:31:23
Postat av: mormor

det var mormor inte gammelmormor förstås som skrev förut vill bara rätta till detta.27grader herinne vid datorbordet ska bege mig på balkongen och svalka av mej. kram

Kommenterat - 2010-07-16 / 20:38:59
Postat av: Jessica

Jassp det låter ju skönt mormor:) Här har det regnat hela dagen...:(

Kommenterat - 2010-07-17 / 20:49:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: