Om jag måste välja..

2010-06-07 / 08:56:35
Så väljer jag sol o varmt;) Inte molnigt som det är idag..:/ Har varit så himla skönt väder hela helgen o förra veckan, jag har bränt mig lite på ryggen men det var det värt..;)

I fredags så blev det lite extra folk under fredagsmiddagen, Fredrik och Susanne närvarade oxå:) Blev en mysig middag ute i det härliga vädret... Grillspett (igen) och potatis klyftor, o majs:) Red pållarna under dagen så hade inget att stressa till under kvällen, skönt det!

Lite senare på kvällen efter middagen blev det en liten tripp till halmstad för at titta på lite bilar var tanken, men blev inte så mycket med det då det inte var så många ute... Men fick träffa min underbara Hanna som jag inte sett på jag vet inte hur länge! Var underbart att ses o prata lite, blev dock inte så länge men bättre än ingenting;) hehe

Tänkte visa en liten film från bilresan till Halmstad, Susanne o Fredrik...;)



Oh höll på o glömma att de två underbara började ränsa min rabatt under fredagen... Lite slavarbete;)



Under lördagen tog jag tag i rabatten själv o gjorde det sista, blev kanske inte helt bra men det ser bättre ut än det gjorde innan iaf;) Ska försöka lägga på lite flis så ja slipper ränsa så mycket;) Vi får väl se.... mohahaha

Var helt slut när jag var färdig med den vilket tog hela dagen... Blev en tur på Hollan i skogen i det härliga vädret... NICE!

Igår (Söndag) Åkte lilla Hoppsan till sitt sommarläger;) Gick bra att köra när hon fick sällkap i transporten av farbror Ceasar;) Hon och tjejerna sprang lite i hagen, åt o såg ut att ha det allmänt bra...:)

Blev lugnt när vi kom hem från det vilket oxå tog typ hela dagen... hehe Jag o Pontus gick en promenad till mamma o sen hem för att laga lite mat, grillade kyckling och gjorde hasselbackspotatis;) Gott gott!
Blev en film i biorummet på kvällen sen, skönt att ta de lite lugnt...

Idag får jag hem mitt lilla sommarjobb, en new forest som jag ska rida in... ska bli spännande!
Kommentarer!
Postat av: Malin

Just det biggans ponny va?? Härliga sol! Synd bara att det ska regna hela veckan:(

Kommenterat - 2010-06-07 / 21:23:05  | URL - http://maromer.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hehe ja Biggans ponny;)

Kommenterat - 2010-06-08 / 09:16:11
Postat av: Malin

Jo vi skulle ju det men nu blev det inget hus så antar detta är en "tröst" grej eller nått;)

Kommenterat - 2010-06-08 / 18:55:51  | URL - http://maromer.blogg.se/
Postat av: Elin

Gött att använda polarna som slavar, den taktiken kör jag när vi åker til landet med. :P

Nu är det kirrat o klart att jag kommer till Ljungby i oktober, så boka in det tjockis! Men kommer ju innan dess med :-) Misch you!

Kommenterat - 2010-06-10 / 06:36:42  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Jessica

Okej då ska ja försöka köpa en ny kalender idag när ja går på stan, min räcker bara till början på augusti;) haha... Men låter super!

Kommenterat - 2010-06-10 / 07:23:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: