Lunch..

2010-03-18 / 13:15:14
Som alltid har jag varit dålig på att blogga nu, men tänker inte be om förlåtelse för ni vet ju att det är så med mej nu så det är bara att finna er i det;) hehe

Sitter på lunch nu på praktiken, första lunchen som jag inte äter med Pontus på Däckia sen praktiken började, Pontus är i Hässleholm nämligen, men det går bra:)

Idag har jag varit med på ett spännande kundbesök, kul att komma ut lite;) Håller annars just nu på med en broschyr till mässan, är riktigt kul faktiskt, inte helt lätt alla gången men det är ok;)

Annars rullar det på som vanligt, håller på o sätta igång hollan nu, pigg som sjutton är hon;)

Känns som de e mycket planerat på helgerna nu, kul men lite jobbigt, nu har man vant sig vid att inte ha något på helgerna så det känns nästan konstigt när man måste börja planera saker o ting;) haha

Lilla Nookisen är kanske lite ensam nu när Zebben lämnat småland men han säger inte så mycket iaf;) Han blir alltid så glad när vi kommer hem på em, oavsett om Zebben är med eller inte, jobbigt bara att det inte funkar lika bra för Zebben hemma med sin familj, hoppas det löser sig... Nookisen hälsar iaf!;)

Kommentarer!
Postat av: Jessica

Ojsan vad skitigt golvet var:/

Kommenterat - 2010-03-18 / 13:17:08
Postat av: Mia

Ha det såg jag inte förren du sa det....:)

Kommenterat - 2010-03-18 / 19:28:23
Postat av: Jessica

Hahaha jag såg inte det förns jag lagt in den;) NU har jag precis damsugit iaf!!:)

Kommenterat - 2010-03-18 / 20:54:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: