Röd dag idag...

2010-05-13 / 20:17:21
Idag har vi varit lediga allihopa... skönt att ha Pontus hemma hos mig;) Men tråkigt väder...:(

Red ett pass på Hollan inför tävlingen i helgen men gick inte så bra.... mamma höll på o fixa i sommarhagen så det var fruktansvärt läskigt när hon smög omkring i buskarna runt om hagen så det var en väldigt spänd tjej att sitta på;) Hehe Men men det är alltid bra träning med lite läskighetet;)

Sedan släppte vi Aragorn och Malou på sommarbete!! Tyvärr verkade inte Malou så nöjd då hon bara sprang fram o tillbaka o ville tillbaka till de andra, flåsande efter henne kom Aragorn;) haha
Hoppas bara hon inte släppt bebis nu när hon sprungit så mycket..:/

På em blev det en stund på Däckia för att sedan åka o fira John på hans 1-årsdag! Trevligt trevligt.... Sötnosen fick äta tårta o kladda som bara den, hehe tur jag slapp sitta så nära o tvätta honom sen;)

Nu sitter vi hos mamma o petri o tittar lite på TV, har ätit god middag o efterrätt så vi är väldigt mätta och belåtna nu.... ska ut o sätta på täcken på utehästarna snart o sen hem o ta in de andra... sen blir det nog tidigt i säng då jag inte känner mej riktigt kry...:/ Hmmm fick ont i halsen nu.... INTE BRA!!

Imorgon blir det longering och städa på Däckia vid lunch... sen ska vi tömköra Aragorn lite på em tror jag;) Lördag ser lugn ut o söndag är tävling i Kristianstad inbokad...;)

Skulle lagt upp en bild nu men den ville inte så ni får nöja er med lite text......;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: