101010

2010-10-10 / 17:30:40
Lätt o skriva dagens datum idag iaf;)

Helgen som nästan är slut har varit toppen... Under fredagen låg jag dock i soffan nästan hela dagen då förkylningen hade sin värsta dag. På kvällen laddade jag dock till dressyrträningen för Caroline i Torpa vilket gick helt ok... Hollan är känner fortfarande av lite efter sträckningen så vi har lite att jobba på så hon blir liksidig igen men det ska vi nog greja!:) Medans jag var iväg o tränade kom Linnea, Petter med barn hit och Pontus lagade pizza som jag fick äta när ja kom hem, riktigt god! 
Blev ganska tidigt i säng då man var trött... hehe...

Under lördagen var det full rulle som vanligt, o något som inte alltid är vanligt var att solen sken heeeela dagen, var så varmt o skönt ute. Red i skogen med mina pållar på fm o på em hade jag lektion för Rebecka... Pontus ena bror var här på besök med sina fyra småkillar så det var som sagt full rulle verkligen-;) Grillade korv med bröd till lunch o sedan blev det mest tid att bara umgås o prata...

Köttgryta stod på menyn på kvällen vilket blev mycket lyckat denna gången, han e en riktig kock min sambo! Hade väldigt mycket kött o trodde det skulle bli lite över i matlåda men det var hungriga besökare! Hahahaha Jag o Pontus var inte sämre vi heller iof;) Blev en film i biorummet med morötter o gurka o dipp...:)

Idag söndag har vi även idag haft kanon väder!! Man blir så himla lycklig av det! Hoppade Indi i fm vilket han gillade, även om han som vanligt inte var så duktig på det, hehe... Sedan blev det kycklinglasagne med paprika o keso till lunch innan familjen Sjöström åkte hem mot Sthlm...
Då var det dags att rida Aragorn, mamma longerade Holly medans jag red Aragorn, o idag var han bara så jäkla duktig! Han börjar förstå vad han ska göra och faktiskt göra det, ibland , hahaha är riktigt nöjd med honom idag, o svettig blev han stackarn i värmen...:/

Nu sitter jag o Pontus i soffan o myser lite efter en bra helg... Blir nog lite mys ikväll o varma mackor tror jag... Efter sånna här helgen känner man sig bara så lycklig, vädret är underbart, mina hästar är underbara, mina nära o kära är underbara, mitt hus är underbart o speciellt så är min Pontus underbar! :)
Jag är lycklig!
Kommentarer!
Postat av: Marita

Underbart gumman och nästa helg får ni mysa i Stockholm och träffa din nya brorsson :) Du och Aragorn var så himla duktiga igår.

Kommenterat - 2010-10-11 / 08:06:27
Postat av: Anonym

jag var rört till tårarna över det du skrev det er underbart att nogån er so otroligt lycklig håll fast vid lyckan hela långa livet jag älskar er alla

Kommenterat - 2010-10-11 / 18:50:10
Postat av: Anonym

jag hoppas du förstår att det sista var mormor som skrev jag glömde bifoga namnet momor

Kommenterat - 2010-10-11 / 18:53:52
Postat av: Sandra

Gud vad härligt!

Kommenterat - 2010-10-12 / 22:03:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: