BILDBOMB!!

2010-10-22 / 11:21:55
Nu mina kära vänner har jag precis skrivit tenta i inköp, gick inget vidare kan jag meddela...:( Kändes toppen de första tre sidorna men sedan gick det bara utför:(

Men men nu ska ja lägga in lite bilder från STHLM´s helgen iaf!:)



Middagen dagen innan avfärd blev tacopaj! Mums mums mums!



Micke o Petra hemma hos pappa på lite födelsedagsmiddag



Micke och Jocke



Pappa packar upp sin kaffe mojäng!:)



Testing testing!



Middag



Förrätt



Varmrätt, knödel o oxroulader! Petra o Jocke gjorde o blev supergott!!!!:)



Efterrätt... Mums!!!!



Lilla Allan var oxå hungrig!:)





Tårta som jag gjorde, supergott!



Födelsedagsbarnet skär första biten!



Chokladpudding, vaniljkräm, Ebbagrädde o rosa marsipan!



Lunch hos mormor på söndagen innan hemfärd.



O kladdkaka hade hon bakat till efterrätt med:)



Fin solnedgång påvägen hem:)



150:- kostade dessa fina skor som jag ska ha när jag gymmar!:)



229:- kronor för dessa supervarma skor som jag oxå köpte:)

Sådär gott folk det var alla bilder för idag:) Blev visst några stycken, hehe... Nu ska ja handla en liten snabbis o sedan hem o rida, fredagsmiddag ikväll!
Kommentarer!
Postat av: Mia

Roligt och se alla bilderna. Ha det bäst

Kommenterat - 2010-10-23 / 09:08:55
Postat av: Jessica

Haha ja men det blev mest mat bilder :-)

Kommenterat - 2010-10-24 / 01:21:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: