STHLM

2010-10-18 / 20:24:34
Helgen som gått har bara flygit förbi som alltid..:(
Tyvärr hann jag inte blogga idag på skolan så blir inga bilder nu men tänkte skriva lite:) Får bli en bildbomb sen när ja har bättre internet!:)

Vi satte oss i bilen 15.00 o påbörjade våran resa mot den stora staden:) Bilfärden upp gick bra tycker jag, jag pluggade lite o läste ridsport så kändes som om det gick fort;) Pontus körde hela vägen, hans val!

Vi kom fram till pappa ca: 19.30 o hade ätit matsäck som vi hade med oss i bilen så när vi kom fram var vi redo för idol:) efter idol blev det sängen, då var jag trött;)

Blev hyssat tidig morgon på lördagen för att hinna med så mycket som möjligt:) Åt god frukost o sedan åkte vi mot Nacka Forum för lite shopping! Hittade 2 tröjor o ett par skor, Pontus fick ett par skor oxå. Sedan styrde vi bilen mot Ingarö o Micke, Ellis med barn o djur. Blev lunch, kycklingsallad! o väldigt gott bröd som Ellis bakat, du får gärna komma hit o baka massa sånna åt mig om du vill Ellis;)
Blev lite prat o gos med djuren, det är nästan som vårat zoo hemma;) Haha

Åkte efter detta för att handla lite inför kvällen o sedan åkte jag o Pontus till Jocke o Petra o Allan! Fick en liten tur i nya lägenheten o lite gos med lillen innan vi alla åkte till pappa igen.

Jocke o Petra gjorde knödel till varmrätt (smakade expert knödel!!:) hihi pappa gjorde förrätt o efterrätt (bilder kommer) O jag gjorde tårta! o ni kan inte gissa vilken tårta jag gjorde!! PRINSESS tårta!!!! WOOOAAA, haha sååå god:)

Blev en trevlig kväll o underbart sällskap! Trötta stapplade ja o Pontus i säng vid 11... hehe

Så blev faktiskt lite sovmorgon på söndagen, efter en liten frukost lämnade vi pappa o Åsa för denna gången. Åkte till mormor påvägen hem o fick god lunch o kladdkaka! (bilder kommer på detta med;))
Mätta ocj belåtna började vi vår färd hemåt, men var lite mer shoppingsugna o stannade på en sport outlet! Jag hittade ett par superfina träningsskor att ha på gymmet för 150 kr!! Göttans! Pontus hittade tyvärr ingenting:(

Kl: 19.30 ca anlände vi till hemmet, en glad liten viting mötte oss i dörren:) Var ett kärt återseende men jag har nog allt hört att han haft en toppen helg han oxå:)

Nu är man tillbaka i verkligheten igen o har haft en dag på jobbet/i skolan.... snart helg igen... nästan;)
Kommentarer!
Postat av: Ellis

Tack,,får se om vi kommer i jul. Kan kanske baka nått då :0)

Kommenterat - 2010-10-19 / 19:54:21
Postat av: Jessica

Oh det låter inte helt fel:)

Kommenterat - 2010-10-20 / 14:31:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: