1 Oktober

2010-09-30 / 12:58:02
Imorgon är det min födelsedag och jag ser verkligen fram emot den o helgen som kommer!

Imorgon är jag ledig från skolan o då blir det en sväng till Sohlbergs o prata med Dan om min nästa praktik, ska baka tårta ikväll o ta med mej o bjuda på:) Det blir nog trevligt, sedan ska ja hem o rida innan vi styr bilar mot Halmstad för att äta på Wild West! Jag, Pontus, mamma, Petri, Susanne, Fredrik, Malin o Micke. O som grädden på moset kommer min underbara Elin o möter oss där!!! Woho som ja saknar dej darling!

Helgen bjuder sedan på hund kurser på klubben där Elin ska vara instruktör, jag ska inte vara med men åka o titta lite tänkte jag! Mamma o petri ska vara med:) På kvällen spelar Björn Rosenström på garvaren i stan o då ska vi ta oss ut o festa loss lite, får nog till o med med mig Pontus ut!! Woho det hör inte till det vanliga så ska bli skoj:)



Söndagen blir lite vila för min del tror jag kan behövas:) hihi

Så som sagt jag ser verkligen fram emot denna helgen o hoppas den blir toppen! Men vad annars kan den bli när Elin är på besök:) Längtar!!!
Kommentarer!
Postat av: Elin

Åh, älskade du vad jag längtar tills imorgon! :D

Kommenterat - 2010-09-30 / 16:38:22  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter som en super bra helg! Stort grattis till dig tjejen!!

Kommenterat - 2010-09-30 / 19:52:49
Postat av: Jessica

Åh så jobbigt det är när ni inte skriver namn:)

Kommenterat - 2010-09-30 / 21:57:39
Postat av: Mia

Det tyckte jag att jag gjorde....:) puss

Kommenterat - 2010-10-01 / 10:58:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: