Gymmet!

2010-09-07 / 13:02:08
Nu har vi kommit igång lite med gymmandet, blev en premiärtur i söndags o sedan mer träning igår, känns så skönt o vara lite trött i musklerna o veta att man gjort något bra.

Min första vecka på mitt nya liv har kännts kanon och gått riktigt bra, -1,1 kg, bra början då det håller mig motiverad, men ja vet att det kommer gå saktare snart...:/ Har än så länge mest tänkt på vad ja äter och ätit på regelbundna tider vilket hjälper mycket för mig!

I söndags gjorde vi en god lättare lunch när Pontus föräldrar var på besök, tunnbrödspizza med zuccini och räkor, väldigt lätt och mycket gott måste jag säga!:) Blev tyvärr ingen bild då ja inte kom på det förns jag ätti halva, så är det inte så fint att ta kort på det...;) hehe

Annars har min långhelg flytit på helt underbart, vädret har varit kanon och pållarna har varit så duktiga när ja ridit, det gillar vi:)

Jag hoppas vi kan få igång värmen i huset snart då det börjar bli lite kallt...:/ blir tofflor och fleece filt på kvällarna...:(

Hmmm hade massa bra som ja ville skriva om idag som ja gått o klurat på hela helgen men nu är det tomt... haha.. Men ja tror ja fått med allt som hänt egentligen iaf:) Ikväll blir det rostbiffssallad till middag innan Susanne kommer o rider ut en sväng med mig:) Tror bara jag tar lite mage o rygg ikväll på gymmet då ja nog blir ganska sen med hästarna...
Här kommer lite bilder på gymmet:) Premiärdagen!















Det är ju inte riktigt färdigt än som ni ser, det ska in en matta på hela golvet o lite sånt, sen letar vi lite då o då efter andra maskiner som man får fylla på med efterhand, men detta är en början iaf!:)
Kommentarer!
Postat av: mormor

jag kunde inte förstå när du sa du skulle gå ner på jymet nu vet jag var den är gå ner trodde man det var i källaren kram

Kommenterat - 2010-09-07 / 18:56:35
Postat av: Anonym

Haha ja det är klart, men nu vet du vad jag menar:)

Kommenterat - 2010-09-07 / 20:15:10
Postat av: Mia

Jäklar!! Nu blir vi riktigt imponerade jag och Chrille. Han är jätte glad att du skriver om något annat än hästarna...::))

Va duktiga ni är! Kämpa på.

Kommenterat - 2010-09-07 / 20:37:37
Postat av: Ellis

Å jag vill oxå ha ett gym hemma, har ingen ork att åka och träna jag som har ett tränings kort.

Kommenterat - 2010-09-08 / 07:17:33
Postat av: Elin

Wow - ser kanon ut! :-)

Kommenterat - 2010-09-08 / 08:07:48  | URL - http://stellasmatte.blogspot.com
Postat av: Marita

Hmm undrar om jag kan träna där jag har ju inga såna häftiga handskar... Verkar vara ett sånt där häftigt trend gym :)

Kommenterat - 2010-09-08 / 08:37:52
Postat av: Jessica

Haha men mamma lilla, det gör inget man får vara utan dem:) Men vid vissa maskiner är det ganska skönt att ha dem så då kan du låna mina;) hihi

Mia: Haha ja de kan ja tänka mej att han tycker, men det är ju skoj att skriva om hästarna;)

Ellis: Nej du det är lite lättare att bara ta på sig skorna o vandra ner;)

Kommenterat - 2010-09-08 / 09:00:13
Postat av: Natalie

Har ni tagit bort hästbutiken ?? :O

Kommenterat - 2010-09-29 / 18:13:31  | URL - http://nataliepalmsblogg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: