Hollyday

2011-04-13 / 19:27:17
Min mamma är bäst! Idag longerade hon Indi åt mig under dagen så att jag skulle kunna lägga all min tid på mitt andra hjärta Holly.
Vi tog en mysig skritt tur och min lilla älskling var bara såååå pigg... Haha sötnosen... Men var snäll hela tiden...
När vi kom tillbaka myste vi lite i stallet innan hon fick gå ut i hagen igen...
Var så underbart att ha tid över för henne och äntligen få sitta på hennes rygg igen efter flera månaders vila...
Men det känns som om jag måste inse att hon får komma lite i andra hand nu... Blir ingen träning o inga tävlingar på ett tag iaf... Det får Indi sköta... :) så vi myser i skogen och gör precis vad vi känner för... Jag och min älskling!
Det tror jag att hon är nöjd med, o om vi känner att tid finns så blir det nog lite mer dressyr i framtiden men mest hemma... Det är ju så otroligt roligt att rida den känsliga hästen där hon känner sig lugn och kan fokusera på arbetet..... Men vi tar en dag i taget..:) Och idag var verkligen underbar! :):):)
Kommentarer!
Postat av: Malin

I sommar lånar jag henne gärna någon gång;) Fina hollan!!

Kommenterat - 2011-04-14 / 11:05:50  | URL - http://maromer.blogg.se/
Postat av: Mia

Härligt när man har sån kemi med sin häst!

Kommenterat - 2011-04-14 / 15:02:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: