STHLM!!

2011-04-09 / 18:16:31
Igår anlände vi till den stora staden hos Jocke och Petra och Allan ;) Det gick bra att köra och vi var framme vid ca:21.30
Satt uppe ganska länge och pratade men sedan kallade sängen..:)
Idag (lördag) har vi hunnit med massor!!
Var uppe med tuppen och jag började med en löpar runda på 4,5 km i det härliga morgonvädret längs med mälaren.... Sedan bjöds det på frukost med nybakat bröd...
Allan fick ett litet påskägg, skalet var mer intressant än innehållet...;)
Vi begav oss sedan av till skogskyrkogården för att se till morfars grav...
Satte dit en färgglad blomma som lyser upp lite... Det tror jag morfar tycker är fint...
Efteråt åkte vi till enskedehallen för att träffa pappa, Micke, Natalie och William o bowla!
Käkade lite lunch tillsammans först
Sedan satte vi gång o kasta klot!!!
Allan hade skojigt trotts att han inte fick kasta klot! :)
När vi kom hem gick vi på en promenad i det härliga vädret! Underbara sol och vår..
Vi hittade lite grenar ut i vattnet att posa på..;)
Blev en glass i solen oxå...:) Årets första!
Som ni kanske märker så sitter jag med snabbt internet just nu så därför jag passade på att bildbomba lite, tänkte att det kanske kunde uppskattas...;)
Nu tar vi det lite lugnt och kvällsmaten förbereds... blir en lugn och skönt myskväll med massa prat kan jag tänka mej,...;)
Imorgon åker vi hem igen...:( Blir lite lite med bara en helg men bättre än ingenting! Blir en liten tur förbi mormor för lite lunch imorgon innan vi åker hem med!
Nu ska jag vara lite social här tänkte jag... hehe men hoppas ni är nöjda med lite bilder...
Jag är jättelycklig över denna dagen som har varit helt underbar! vädret bidrar ju till mycket med...;)
Är kul att bo hos jocke och Petra oxå för en gångs skull vilket vi inte gjort innan... få se Allan i hans vardag...
LYCKA!!!!!
Kommentarer!
Postat av: Ellis

Jätte kul att se bilder från idag. Synd att jag inte kunde vara med. Ni får passa in och komma nästa gång när jag inte jobbar.

Kommenterat - 2011-04-09 / 19:30:56
Postat av: jessica

Ja det var tråkigt att du inte kunde vara med :-( vi får försöka pricka in det lite bättre nästa gång!

Kommenterat - 2011-04-09 / 22:56:50
Postat av: Mia

Ja Jessi jättekul med bilder! Ja vi kan ju också komma upp, så vi också får träffa er. :-))

Härligt med vår i sthlm.

Kommenterat - 2011-04-10 / 08:04:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: