Träningskläder

2011-02-15 / 12:54:11
I helgen var jag inne på intersport... Bara kikade lite... Och jag förstår inte hur man kan lägga 350 kr på ett träningslinne... Eller jag kanske förstår det om man har pengar till det eller om ditt intresse är att träna. Men för en sådan som jag som gymmar ett par gånger i veckan... Jag kan lika gärna ha ett linne på mig från HM för 99 kr... eller? Okej dessa träningslinnena har säkert en massa bra egenskaper när det gäller träning, när man svettas o så... Men hallå det funkar precis lika bra med ett billigt linne, eller en gammal t-tröja som finns i garderoben. Iof svettas jag inte direkt i vårat gym då det aldrig är över 10 grader nu för tiden men ändå:)
Som sagt hade jag haft pengar i överflöd hade man ju kanske köpt riktiga träningskläder, eller om träningen var mitt huvudsakliga fritidsintresse... men hmm...
Har ni någon rolig tanke att säga om detta?
Annars flyter det på som vanligt här nere i smålands djupa skogar..;) försöker få ingång indi i kondition men verkar inte bli så lätt nu när det är kallt och stenhård o halt o knögligt överallt..:( Tråkigt nu eftersom det dessutom börjar bli lite ljusare så man faktiskt hinner göra något...:(
Denna helgen firade vi Petri som fyllde år på söndagen... Blev fika på dagen och sedan 3 rätters middag... Mycket trevligt måste jag säga och ruskigt god mat som alltid när mamma lagar..:)
blir inga bilder idag tyvärr... glömde kameran hemma;) hehe men kan kanske bjuda på en gammal bild?!;)
En bild på Indipindi får det bli:)
Kommentarer!
Postat av: Stephanie - dressyrblogg

har du kvar Indi? :)

Kommenterat - 2011-03-01 / 22:22:48  | URL - http://stephanieengblom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: