Tjej middag!

2012-04-09 / 15:38:33
Igår var Malin och Åza på besök för lite tjej kväll! :)

Malin kom lite tidigare så vi tog en tur i skogen på Holly och Aragorn, busiga hästar som var rädda för allt!! Hehe men det gick bra!
Efteråt tog vi på oss löparskorna och sprang en runda på 7 km, så skönt!!! Fjärde gången jag sprang förra veckan och det känns som om jag börjar komma i fin form! :) Idag är jag dock lat och tänker inte träna alls! hehe
När vi kom in igen gick vi direkt ner i stallet och promenerade líte med Indi samt tog in hästarna. Åza kom och vi gick in för att börja med middagen! Blev en liten "toast" med äggröra, avokadoröra och lax till förrätt... ååh så gott det var!!! :):):) Sedan gjorde vi fläskfile i ugnen med mozzarella och tomter och svamp, till detta blev det en vinsås och lite stekta grönsaker... mumma!! :) Vi var ganska mätta efter detta och avvaktade lite med efterrätten som senare blev gino.... Så det blev en lyckad middag och massa tjöt om allt och inget. underbart! Detta måste vi göra om! :)

Pontus fick vara på Däckia på kvällen och fixa med Saaben, men jag tror inte det gick någon nöd på honom då de bastade och han sedan tog en tur till en kompis och kollade på film.

Malin sov kvar över natten och idag har vi bara tagit det lugnt, ätit god frukost och gått en promenad i regnet. Vädret idag är ingen höjdare precis... :( Regnar och är kallt vilket det ser ut som om det ska göra heeeela veckan..... :( får hoppas Indi håller sig på alla 4 idag när jag ska promenera med honom om en stund... :/ vill ha sol och värme!!

Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller och känner mig inte alls sugen på det, man vänjer sig snabbt vid att vara ledig och 4 dagar ledighet var verkligen välbehövlig! skönt att det bara är 4 dagar att jobba denna veckan med... ;)

ikväll kommer mamma o Petri på lite middag, har ju ätit hos dem både fredag och lördag förra veckan så tänkte att vi kanske kunde bjuda igen lite... :) Blir ett nytt recept på en gryta så får väl se hur det smakar.. :)

Tyvärr så hittar jag inte min kamera så tar ju aldrig några bilder längre... :( Måste ta tag i mig själv och leta upp den men var sjutton kan den vara??? den är verkligen spårlöst försvunnen.... :/ attans!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: