Sjuk.... :(

2012-08-20 / 11:10:46
Sitter hemma ensam och är sjuk... :( Så ska börja med att klaga o gnälla lite... :)
 
Natten var fruktansvärd och det var länge sedan jag hade något värre än en vanlig förkylning... Får väl ta det eftersom jag inte varit sjuk på så länge nu..:( Men klockan är inte ens 12 och jag är redan uttråkad... Är trött men kan inte sova, det är bara skräp på teven så får väl blogga lite istället, det är ju inte så ansträngande att skriva på datorn iaf.. :)
 
Helgen som varit har varit typ toppen, hehe halsen började ju göra lite ont redan på lördagen så det var tråkigt men tänkte som jag alltid gör när jag börjar känna att en förkylning börjar komma krypandes, jag springer bort det!! Jag och Malin sprang 1 mil på em och halsen kändes hyffsad, blev inte sämre iaf och denna kvällen hade ja sett fram emot så länge så lite halsont fick inte förstöra något. 
Vi bosatte oss alltså hos Malin och Micke på lördagen för lite party... Blev bubbel och massa tjöt under kvällen.
 
 
 
Vädret var toppen och vi kunde sitta ute hela kvällen... vid 23 tiden vandrade vi ner mot staden, efter att ha gått i bikini hela kvällen var man ju tvungen att klä upp sig lite.. :)
 
 
Vi har alltid så roligt när vi är ute jag och min Malin, dansgolvet var som en bastu men vi körde på tills musiken tystnade! :)
 
 
Försökte fota lite men inte ens iphonen grejade det så bra i mörkret... :)
 
lyckades få en bra bild på grannen dock.. :)
 
 
Mio e som vanligt helt crazy... :):) 
 
Väl hemma från stan satte vi oss i bubblet igen och tjötade lite om kvällen innan sängen lockade vid 03.30... :) Blev inte mycket sömn för min del dock då halsen började bli värre... :( 
På söndagen blev det god frukost med ägg o bacon, smörgås med skagenröra... mumma! Vi åkte sedan hem och vilade oss lite... hehe... Malin kom förbi en sväng sen och vi pysslade lite med HollanBoll... Det kliar så skönt under magen!! :)
 
 
O ja nu sitter jag här med dunkande huvud och snorig näsa... Känns jättejobbigt eftersom tjejmilen är om två veckor.... Men får väl försöka vila ordentligt denna veckan o sedan ta någon runda nästa vecka o se hur det går... 
 
Pontus ska åka till Milano nästa vecka med jobbet med så då blir jag själv... :( 
 
Har nog inte så mycket mer att skriva om så bjuder på lite bilder från mobilen! :)
 
 
Mitt fina skal.. :)
 
 
Våra fina modeller från modevisningen på Ljungbydagarna :)
 
 
Hollys söta mule!!! :):):
 
Kram på er nu ska jag försöka sova lite!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Trist me sjukan , hoppas inte att det är samma som vi har haft för det har hållit på jättelänge ...
(Det kanske inte hjälpte)
Krya på dig

Kommenterat - 2012-08-20 / 20:27:33
Postat av: Jessica

Haha ne det gjorde det inte ;) Men jag är ju lite tuffare än er (antar att det är Christer som skriver?) så jag ska nog vara frisk snart! :)

Kommenterat - 2012-08-21 / 10:10:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: