Tankar...

2012-08-26 / 14:39:57
När man sitter hemma själv och är sjuk så man inte kan göra något annat än att vila hinner man tänka endel...
 
Jag skrev precis ett långt inlägg om saknaden av dom som lämnat mig den senaste tiden. 
Men jag tog bort det för det känns inte som om jag har rätt att sörja när det finns annat som är värre just nu... 
 
 
Men nu har jag gråtit av mig och får ta nya tag igen!
 
Förlåt, konstigt inlägg....
 
 
Kommentarer!
Postat av: Marita

Att Micke är sjuk gör det inte fel att du sörjer dina djur som dött... Självklart är det hemskt och saknaden är stor och det går nog inte en vecka utan att jag tänker på och saknar dom båda. Det är nog kanske så att det som hände Micke har gjort att du inte riktigt haft tid att sörja så därför kommer det nu. vi ska ta oss igenom allt som hänt det här året och det kommer vi orka för vi har varandra. Vi har världens bästa familj och jag älskar er alla av hela mitt hjärta och vill att ni alltid ska ha det bra :) kram strumpan och bli frisk snart :)

Kommenterat - 2012-08-26 / 15:22:12
Postat av: Malin

Kan bara hålla med Marita. Man får sörja även om det har hänt andra saker. Det finns alltid någon som har det värre än du själv<3 Och man måste får vara sig själv och man får gråta. Indi fanns hos dig i 8 år. Du såg honom födas och du var med honom dagen då han fick lämna oss. 8 år, det är en lång tid och självklart sörjer du denna underbara häst. Han var inte vilken häst som helst och det vet vi alla! Han var vår svarte springare och han kommer aldrig kunna ersättas. Och Nanook, vår vita fluff boll. Han nästlade sig in i allas hjärtan första gången man träffade honom och tog en bit av mitt hjärta med sig när han fick somna in. Än en gång tog ni ett tufft beslut och lät honom somna in. Och sen kom Mickes sjukdom som ett brev på posten. Självklart har du rätt att sörja 2 av dina livskamrater trots att han är sjuk! Han vet att du tänker på hon varje dag, varje minut, varje sekund. Du är hans lillasyster och han din storebror. Han som lärt dig mycket här i livet. Jessi tro mig när jag säger detta. Micke vill att du ska få sörja, du måste få sörja för att kunna gå vidare. Så gråt min vän, gråt! Behöver du min axel att gråta mot så gör vi det ihop. En dag, bara du och jag så sitter vi och kikar på filmer, foton och alla minnen vi har ihop <3

Älskar dig gumman!

Kommenterat - 2012-08-26 / 17:30:13  | URL - http://maromer.blogg.se
Postat av: marianne römer

håller med båda marita o malin kram

Kommenterat - 2012-08-30 / 09:54:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: