SOL!!

2012-02-26 / 21:32:39
Åh sånt härligt väder vi haft i helgen, det är ju toppen när vädret håller sig så fint över helgen när man är ledig... :)

i lördags hade jag en produktiv dag och började morgonen med fix i stallet och sedan en löparrunda! Sedan blev det en lång runda tillsammans med mamma o Aragorn i skogen... så skönt!!!! Här kan vi verkligen snacka avkoppling och mys... :) hästarna var pigga men ganska snälla... :)

Efter ridturen blev det en lång och härligt promenad med nookisen... Sedan kan jag lugnt säga att mina ben var spagetti, men ändå tog jag tag i damsugaren och städade! :) När jag precis tänkte sätta mig i soffan ringde Petri och jag blev övertalad att åka med mamma till ikea! :) Mamma den lilla rackaren hade tagit sig en liten stänkare innan och kunde inte köra nämligen... haha

Fick med mig en hylla och lite förvaring att ha ovanför vårt skrivbord så jag är nöjd, gjorde inte av med alltför mycket pengar iaf... :) Pontus var i göteborg hela dagen och hjälpte sina föräldrar att flytta så jag fick en stund själv på kvällen med tv häng...

Idag har vädret varit bra med men det var lite kallare så ridturen blev kall.... O tyvärr var Aragorn inte riktigt hundra så blev mest skritt... han var kanske trött efter lördagens tur... ;)

Nu har vi ätit en god (tidig) födelsedags middag eftersom Pontus fyller år på onsdag.. blev ryggbiff med stekt sötpotatis, majskolv och aioli o bea till.... mmmmm... :) Till efterrätt blev det gi ghokladmouss.... :) Så nu är man duktigt mätt... !!

Imorgon bär det av till Helsingborg med Holly så då får ni hålla tummarna att det inte är något allvarligt!! Mitt lilla hjärta hon gör mig ju så orolig när hon inte är ok... Det är det värsta som finns när ens djur inte mår bra. när mina hästar inte mår bra så mår inte jag heller bra!
Men som sagt vi hoppas att det inte är något allvarligt!

Jahapp det var nog allt för idag... Avslutar med en liten bild från lördagens härliga längpromenad!



VÅR!!!!! :):):):)

Kram på er!
Kommentarer!
Postat av: Mamma

Håller alla tummar och tår :)

Kommenterat - 2012-02-27 / 07:59:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: