Tjejmilen!

2012-06-02 / 19:30:27
Jag har anmält mig till tjejmilen!!!!!! Woooaa!

Hade någon sagt till mig för några år sedan att jag skulle förbereda mig inför tjejmilen så hade jag skrattat, känns overkligt men så himla skoj!! Jag är lite orolig över att jag ska få håll bara eftersom det är mitt på dagen men får försöka få till det med maten... :/ är ju van vid att springa med det iof men det är ju tråkigt...
Men ska som sagt bli spännande och jag är så taggad! kul att ha ett mål att sträva mot, det ger nog motivation dagar som man inte är så sugen.... :)
Malin och Susanne är också anmälda... woho!!



Kommentarer!
Postat av: Ellis

Kommenterat - 2012-06-03 / 08:26:18
Postat av: Ellis

Ja det ska bli en stor utmaning.. Känner nu efter anmälan vad har jag gjort :0/ men men vi får se :)

Kommenterat - 2012-06-03 / 08:27:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: