framåt!

2012-03-31 / 20:38:32
Det känns nog som om det går framåt med min lilla Indi, sakta, det är fruktansvärt att veta att han står där inne i sin box hela dagarna själv... :( Vi går promenader på fm och em men det går ju inte att gå på några mysiga promenader direkt då min lilla prins är lite små pigg....:) han får ju inte hoppa o studsa än på ett tag utan måste hålla sig på alla tassarna. så just nu går vi runt runt i rundpaddocken... :/ som tur är får han beta lite under promenaderna o det gillar han ju, dock finns det inte mycket gräs ute nu...:(
Annars ser såret fint ut och idag har han faktiskt ätit lite bättre för det är något som han har varit dålig på...
men vi kämpar på både jag och mamma, jag är så tacksam för all hjälp, annars hade jag inte orkat....



Idag satte jag mig lite inne hos honom o mös, han vill bara pussas o snuffa i håret hela tiden, så mysigt... :) vill ju inte att han ska vara själv.... :(



han fick även ha sitt nya täcke när han promenerade idag eftersom det var lite kallt.... vi fick detta från helsingborgs djursjukhus, ett amigo täcke... :)

Annars så händer inte mycket, hinner inte med så mycket annat än att ta hand om Indi.... försöker träna så mycket jag hinner men kvällarna är inte så långa...:( Pontus jobbar över varje dag nu med så måste ta hunden och laga mat med... allt tar så lång tid.... är glad att det är ljust till 8 nu iaf... :):)

Nä ja har som sagt inte så mycket att skriva om eftersom det inte händer så mycket annat.... Det är 30 dagar kvar tills Indi får gå ut i hagen, som jag längtar!!!! :)

kram på er.

Kommentarer!
Postat av: Malin

Jättefint täcke!!! Ska pussa massa på honom i helgen!!!

Kommenterat - 2012-04-03 / 14:54:54  | URL - http://maromer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: