Min prins är hemma!

2012-03-26 / 20:07:41
Idag fick jag åka o hämta hem min prins som nu varit på helsingborgs djursjukhus i två veckor! Det är så skönt att ha honom hemma men samtidigt fruktansvärt då han inte är övervakad av duktiga veterinärer dygnet runt...:/ Jag känner mig orolig o vill stå nere i stallet hos honom hela tiden... :/ hehe men det är väl bara att bita ihop, i 5 veckor ska han stå i boxen sen ska han få komma ut till de andra i hagen om allt går som det ska....
Vi ska promenera med honom två gånger om dagen så mamma får ta en runda på fm och jag när jag kommer hem från jobbet.

Började med den första promenaden nu en stund efter att vi kom hem och då tänkte jag att han säkert vill komma ut en sväng o se sig lite omkring så jag gick ner till paddocken... Mmm jo visst mår han bättre allt... Han var ju galen och jag var rädd att jag skulle tappa honom...:/ Kul detta blir i 5 veckor... får se om ja kan få hem lite lugnande till honom så vi slipper gå runt runt i rundpaddocken i 5 veckor.... :/ Trodde han skulle vara snäll men icke... han har nog endel energi över nu men det kanske lättar lite när han varit hemma någon vecka om vi har tur... :)

Annars händer inte mycket, jag försöker träna så mycket jag hinner och äter faktiskt duktigt! :) Har dragit ner ordentligt på storleken på portionerna och det funkar ju alltid :)
Pontus högsäsong har börjat så han får jobba över endel nu.... skönt det inte varar så länge iaf! :) Längtar till nästa helg när vi har långledigt! :)
Hoppas vädret blir lika fint som det varit denna helgen:)

Kram på er!
Kommentarer!
Postat av: Mia

Tjoho! Gud va skönt att han är hemma igen! Men han får ta och sköta sig så inget händer..:-)

Kommenterat - 2012-03-26 / 20:24:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: