Nu får det vara nog!

2012-03-09 / 21:46:23
Ja nu är det verkligen bra med ätandet! har redan förstört mycket av det jag jobbade så hårt för förra året så nu är det verkligen nog!
det finns så många som klagar o säger att de inte kan gå ner i vikt och att de testat allt... BULL SHIT! säger jag bara! Vill man ha något så får man kämpa, jag har gjort det, mamma har gjort det och jag har sett andra som verkligen kämpat och nått sitt mål med vikten, med sin kropp... så att tycka synd om sig själv när man är ung och frisk för att man väger för mycket har jag slutat göra och tycker de som gör det ska ta sig i kragen! Visst är det jobbigt och kämpigt men det finns en väg för alla. Jag har hittat min och ska nu följa den till mitt mål! Jag har som mest gått ner sammanlagt 23 kg   (har haft en lite krokig väg dit men jag har gjort det) tyvärr har jag klantat mig nu och gått upp endel igen...:(



Jag SKA tillbaka till detta till sommaren! sådetså! :):)

OBS! Bilder från Östersund kommer imorgon! :):)

Kram på er!
Kommentarer!
Postat av: Mamma

Du är bäst gumman så det fixar du :)

Kommenterat - 2012-03-10 / 17:01:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: hollidej.blogg.se

Kommentar: